Jacek Michał

piątek, 4 grudnia 2009

Najcieńszy kondom w Australii

.
Ansell, Najcieńszy kondom w Australii. Krzyczy metrowymi literami reklama przy autostradzie.

W radiu spiker mówi, że 10 nastolatków zgwałciło dwie piętnastoletnie dziewczyny w Roxborough Park – dzielnicy z dużą populacją Turków.

Jadę dalej, i zastanawiam się czy młodzi gwałciciele używali produktów firmy Ansell.

Zasadnie, bo właśnie w radiu jakaś psycholożka ubolewa nad kampanią namawiającą młodych ludzi do abstynencji.

Głównym argumentem w kampanii jest zaledwie 50% skuteczność kondomów w zapobieganiu chorób wenerycznych.

Według psycholożki, jest to nieprawda.

Kilka minut później, spiker ponownie donosi, że 10 nastolatków zgwałciło dwie piętnastoletnie dziewczyny w Roxborough Park.

Reklamę o Najcieńszym kondomie w Australii dawno już przejechałem.
.

4 komentarze:

  1. Do Nurni
    Gdybym ja jeszcze wiedzial co ":)" oznacza?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna skórka :) Jeszcze niech Pan wyrzuci ten szary pasek z wyszukiwarką Bloggera na górze i będzie piękny czarno-biały minimal :)

    Układ -> Edytuj kod HTML i w okienku z kodem za takim wersem:

    /* Header
    -----------------------
    */

    niech Pan takie coś wrzuci

    #navbar-iframe {
    height: 0px;
    visibility: hidden;
    display: none;
    }

    To schowa pasek.


    PS Czytałam Pana na S24. Będę i tutaj, ale ja raczej czytelnik jestem niż komentator :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do opiaty
    Dzieki. Z HTML sprobuje pozniej. Polecam "Nieznudzeni" i "Blogpress". Tam wiekszy wybor i lepsze piora. Ja to tylo od czasu do czasu cos skrobne z frustracji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń